+60 Contoh Kata Ucapan Terima Kasih Kepada Guru


Contoh Kata Ucapan Terima Kasih Kepada Guru. Inilah 20 contoh ucapan terima kasih kepada guru yang dapat diucapkan saat perpisahan sekolah maupun di kesempatan lainnya: Maka dari itu sudah sepantasnya kita sebagai muridnya mengucapkan kata kata terima kasih kepada guru kita.

Kad Ucapan Penghargaan Pibg
Kad Ucapan Penghargaan Pibg from miksoe.blogspot.com

Barakallah terima kasih kepada bapak/ibu guru atas segala ilmu yang telah diberikan. 14 ucapan terima kasih untuk guru tk dari orang tua murid yang menyentuh hati dan berisi doa. Terima kasih cikgu kerana menjadikan semua pelajaran kami mudah dan menyeronokkan.

Maka Dari Itu Sudah Sepantasnya Kita Sebagai Muridnya Mengucapkan Kata Kata Terima Kasih Kepada Guru Kita.


Terima kasih cikgu kerana menjadikan semua pelajaran kami mudah dan menyeronokkan. Guru ujung adalah tombak generasi tunas bangsa, gurulah yang pertama mengukir akan dijadikan apa generasi muda ini. Saya sentiasa bersyukur kerana mempunyai anda sebagai mentor saya.

Mereka Memberi Ilmu Dan Membimbing Kita Menjadi Orang Yang Lebih Baik.


14 ucapan terima kasih untuk guru tk dari orang tua murid yang menyentuh hati dan berisi doa. Barakallah terima kasih kepada bapak/ibu guru atas segala ilmu yang telah diberikan. Ilmu yang telah engkau ajarkan adalah hadiah terindah yang pernah engkau berikan.

Untuk Guru Yang Mulia, Jasa Kalian Akan Selalu Kami Kenang, Tetaplah Menjadi Pelita Untuk Anak Bangsa.


Karena memang banyak sekali jasa yang telah diberikan guru kepada sang murid. [saya sangat menghargai semua kerja keras yang telah anda lakukan untuk membantu saya. 15+ contoh kata ucapan terima kasih untuk guru dari orang tua murid menyentuh hati.

Terima Kasih Atas Segala Yg Engkau Korbankan Untuk Kami Bu Guru.


Kumpulan contoh ucapan terima kasih dari murid pada guru yang menyentuh hati dan cocok jadi kartu ucapan dalam momen perpisahan sekolah. 999+ contoh surat lamaran kerja umum, tulis tangan & bahasa inggris. Inilah 20 contoh ucapan terima kasih kepada guru yang dapat diucapkan saat perpisahan sekolah maupun di kesempatan lainnya:

Pelajaran Yang Kalian Berikan Tidak Akan Pernah Kami Lupakan.


Kata dan ucapan perpisahan untuk guru tk, dari orang tua dan dari anak atau siswa, ungkapan terima kasih dari wali murid penuh kesan. Saya bersyukur menjadi salah seorang murid cikgu. Setiap tanggal 25 november, di indonesia memiliki tradisi untuk memperingati hari guru nasional.


LihatTutupKomentar